HEJ!!!

Nämen tjenare!!!
Haft en bra dag? Hoppas det!!
Jag har mm typ haft en bra dag, en helt vanlig matte hemkunskap bild och så vidare!!!....
Men  på hemkunskapen så gjorde vi muffins så det blir muffins till efterät idag.
Men idag annars så kommer jag spela cello , orkestern i brommaplan och ha det kul, hahaha men mm sedan så ska jag vell göra läxan och titta lite på tv, och såklart läsa!!!
Men har rätså mycket att göra i läxan så mm, det är en redovisning som vi ska ha imorgon så det måste jag typ träna på as mycket!!
Mm, men ska också utsända en vinnare i dagens blogg och lite bilder från i lördags!!!!!! två stycken!! JIPPI!
Men vet inte om jag orkar ha dagens låt idag, elller alltså det beror på, men får se,
Nu bilder!!
puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0