Fredag 18/3

Hello!!
Idag har jag varit i skolan, inget specielt hände där...Det var en helt vanlig dag i skolan rentutsakt.
Kom hem vi ungefär kvart över 1 så åt jag mellis och läste lite sedan spelade jag cello.
Men ikväll börjar mitt favo program igen!!!! JIPPI!!!!!!!! Har längtata efter det typ hela hela hela föra året alltså sedan det slutade föra året tills idag, tills idag eftersom det är sesång start!!!!!!!!!
Det heter" SÅ SKA DET LÅTA"

PÅ bilden: Två pianister, kommer inte ihåg namnen sedan programledaren Peter Setman
MMm...så det ser jag framimot, hhaha aa det gör jag!!
Kanske en ny bild eller varför inte två nya bilder...Vänta bara

LIlla fula jag och söta gumman!!
DEnna bild är rätt nyligen men kommer inte ihåg när exakt.
Kanske en till bild men den kommer i nästa inlägg!!
Alltså nästa inläg , jag mennar Dagens låt.
Sit kvar vet jag och vänta om ni inte orkar vänta kom tillbaka gjärna senare eller imorgon...
men hörs om en stund då!!
Pussssssss o kraaaaaammm på er alla sötisar/ Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Vrf`

2011-03-18 @ 17:44:05
Postat av: Vrf?

Varför skriver du att du är ful du skrev ju förut att du var snygg och sööt,Cool?

Jag älskaaaar din blogg och vill vara som dig skriv att du är cool för du är typ den coolaste jag vet för jag är en tönt på riktigt! <3333 Hitta din blogg på google och följer den vaaarje daag!

2011-03-18 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0