Diggar lite musik

Lyssnar på musik o diggar fb...Lite trött just nu.
Har nyss varit i kista o choppat med min söta gulliga vän natta!!!
Vi har det så bra ihop liksom.
Men aa vi var där ungefär i två timmar, jag köpte tre saker.
En ny snyg väska från new yorker kitt snygg! Ett par solglasögon som jag önskat mig kitt länge och en sommarkjol, antagligen kanske använder någon varm dag, får se.
Kanske bilder senare.
Men annars var jag iväg i bromaplan i förmidags, inget specielt med det.
Kommer en bild i nästa inläg.
IKväll blir det lycksmidag. Mmm, sen blir det så  ska det låta.
Skriver nästan alltid fel på blir, så det blir blidt o då kommer jag o tänka på carl bildt, hahha, konstigt!
Aja.
En bild om en stund...sedan avgörs dagens blogg, kanske har en till dagens blogg snart, efter helgen.
MEN vi ses väll.
Måste bara ladda upp bilden, KRAMIS/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0