24 januari

Idag var det skola igen.
Ja det var en helt vanlig skoldag.
Imorgon ska jag gå i skolan och sen på onsdag så ska jag åka bort.
Så jag sliper gå i skolan resten av veckan sen.
Men måste ändå göra läxorna...Typiskt men sånt är livet.
Men har ni tänkt på en sak att det är bara några dagar kavar av den här måndaden sen blir det februari. Ja tänk vad tiden går fort tillomed februari 2011!!!!!!
Haha...
Snart börjar också melodifestivalen.
Aja...
Ska snart äta så måste fortsätta kola på datorn lite så att jag hinner sen ska jaf också göra läxan.

Idag spelADE jag också cello.

SEs imorgon hejdå alla sötisar och coolingar!!!!!!!!!!!!
Pussssss och krammmmmmmmmmmm!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0