några frågor!

Hur gammal är du? 11

Vad hetter du? Hanna

Vad bor du? I ett könt hem!!

Vad gör du nu? Ställer frågor och tittar på melodifestivalen

Har du smink? aa hemma men inte nu, bara ibland på fredagar tillexempel

Har du en pojkvän? Nee mee skulle vilja.

Är du skär nu? Nee eller jag tycker några i klassen är söta men nee aldrig att dem vill ha mig

Favo mat? All mat, haha, men ärligt så gillar jag facktist all mat!!

Bästis? All minna bästisar, jag älskar alla minna vänner lika mycket, tror jag iallafall, haha!!??

Bra frågor? aa vist varför inte!

Hur länge har du haft blogg? 5 månader typ snart 6.

Älskar du dig själv? aa!! absoliut haha!!

är det roligt att ha blogg? aa det är det man lör sig också att skriva, haha men det är sant!!

Beskriv dig själv!!??!? ja är SNÄLL , Scyst, bäst näe bara skämta, hjälpsam, men iallafall jätte-snäll!!

Hur många bilder har du på bloggen? vet inte mång alldeles för många, haha!!

vem är bäst? Alla ingen är bäst alla är bäst!!

Älskar du dinna föräldrar? aa skulle inte klara mig utan dem!

är det jobigt att ha en lillebrorsa? aa ibland, men han är också bästa lillebrorsan ändå,!!!

har du facebook? aa

hur många frågor har vi stält? många typ 13 eller aa ni får räkna!!

var det onödiga frågor? nee det tycker ja inte, haha det är sant!! :) :D

Vem ställde frågorna? ja själv, bra frågor va eler??

Hur ser du ut? Ni kan få se en bild!!


Så  ser jag ut!!

Ögon färg? Grön!

Hår färg? Ljus!

Glad nu? aa absolut.

Vad ska du göra idag? Vet inte

Räcker det inte nu? jo det gör det.

vem är du? Hanna vad tror du viste du inte det kolla längre upp!

Varför ville du ha blogg? ja , fick tips av en kompis så aa startade blogg

varför är du glad? För attt det är sportlov.

Menmen hejhej, var det ännu en bra frågestund? aa håll tyst nu orkar inte skriva mer

vist hanna!!

Hanna stavas med stor bokstav eftersom det är ett namn!!
aa vet haha, men du en sista fråg snälla Hanna!!

Nej!! Det räker jag är trött på detta jag rycker på spara och publicasera nu!! Så då får blogg-läsarna se det var faktist därför vi jorde detta!!

Okej, okej bli inte så arg!!

Jag är inte arg pucko!!, hahahaha, hehehehe!!

Kommentarer
Postat av: Esti<3

Vem gillar du bland killarna :O ;)

2011-03-01 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0