Städat igen......

Idag kom min kompis Nathalie hem till mig. Fast först gjorde jag läxan Engelska......
Ni vet vell hur Engelskans flaga ser ut?
Aja.....
Idag är det torsdag!!!
Imorgon är det fredag!!!!Jippppppppiiiiiiiii!!!!!!!!!
Nu har jag nyss tittat på barn på sjukhus.....Det är ett program där man ser olika barn som har sjukdomar......
Jaja....I skolan fick vi gå igenom vi i femman!!!!Det var lite pirigt i början men sen blev det bättre!!!!
Det var faktist jätte roligt sen!!!!
Så alla ni som går i femman vill jag bara säga till.....Hoppas det gick bra och lycka till!!!!!
Jaja....
Nu ska jag titta lite på datorn....Ni vet väll hur en dator ser ut?
Aja....Här kommer en bild på en dator ändå.....

Så ser en dator ut!!! Om ni inte viste hur en dator såg ut....
Aja....Nu ska jag som sakt titta på datorn lite....Vet inte vad det blir.
Menmen.....
Godnatt på er och sov gott!!
Godnatt!!!!!!!!
Jag är redan trött så ska gå och lägga mig snart tror jag!!!!!!!
sov sött!!!!!!!


sov sött!!!!!!!!!!!
Puuuuuuuuuuussssssssssssssss och kram alla fans som läser min blogg!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Theresé Adelman

SV; Tackar :)

2010-11-11 @ 19:28:23
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: Läsare hos rebecca!

Hej,jag läste rebecca janssons blogg nyss och i en kommentar skrev du nånting om vi i femman...

Man svarar på frågor nästa vecka tror jag eller så har det redan vart ,jag var med förra året.

Lycka till om eran klass kommer med <3

2010-11-11 @ 20:30:10
Postat av: Hanna

tack så himla mycket!!!!!!!!!!

Kom ni med?

2010-11-11 @ 20:39:17
URL: http://presentl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0