Julklappar! <3

Nämen hej!! Här är jag: Hanna!
Eran vanliga blogg skrivare ;)
Dagen har varit rätt bra faktiskt!! Det är väldigt fint väder fast ändå ass kallt!
Det är skönt höstväder sådär.
Jaa men har varit uppe i Vällingby mami och Riber var också där fast jag gick lite själv faktiskt...Vet ni varför? :)
Haha jo jag hittade massa julklappar, så nu är jag klar med mina julklappar, fast kanske ha en enda sak kvar nu som jag så idag och bara MÅSTE  ge till en släkting <3
IIii haha aaa, fast det får bli nästa helg :D
Men jag hittade iallafall  julklappar till alla i familjen.
Tänkte att jag skulle vissa vad jag hittade!

Pysselbok som julklappp! En bokafär
Bil som present från Br

Halsband från glitter

En sak man kan ha när man badar så kommer det bublor luktar extremt gott, och det finns massa lukter.


Jaa det var sakerna jag hittade, ja nu ska jag titta lite på saker här...hihi :D
Måste plugga engelska :( Fy har prov snart. Va tråkigt :( Aja tror de ska gå hyfsat bra.
Tv somvanligt ikväll + godis!! Najs!!
Jaja ni får ha dte så bra, bloggar när jag har mer noågot nytt!

Pussar//Hanna


Kommentarer
Postat av: malva

- Grönt är skönt :-)

Kramar

2011-11-26 @ 14:54:02
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0