...

Heej alla sötnosar!!!!!!!
Kom hem för en stund sen från skolan men har spelat lite på läxan på cellon...
Men typ sedan efter asambespelen ska jag typ göra läxan engelskan...
I skolan var det helt normalt förutom att typ vi hade vikarie.
Vikarien var lite för snäll...
Haha...
Hon liksom om man behöver hjälp så skriver hon till en...
haha...
Men på sista lektionen på bilden så hade vi typ vår vanliga fröken.
Men iallafall...Jag ska kola på youtube och såklar facebook...
Någon av er läsare som har facebook??

Men ses imorgon...Är tillbaka då!!!!!!!!
Lite fakta också på torsdag gör jag dagens blogg och då är det bara komentera och säga att man e med och på fredag svarar jag på frågor från frågestunfden eller imorgon och så på fredag så blir det ny frågestund...
Så håll kol!!!!!!

Pusssss o kraaaaaaaammmmmmmm/ Hannawww.desainadinblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0