Vällingbyskolans dag

Tja, tja, förra året gick jag ju på vällingbyskolan men nu i en annan skola så att det kändes lite konstigt att vara där, hahaha... Det kändes typ som att jag var en gammal släkting eller en kusin typ.
Haha!
Men dirket när vi kom ditt, mamma, pappa, jag och Riber så gick vi till ett rum som kallas för studion och där träffade vi några gamla lärare Susie och Birgitta, det var jättekul att träffa dem igen! Haft dem i matte förut, var inte lika bra i matte då, men jag lärde mig :D Och tyckte typ att matte var skitråkigt innan jag kunde de så som jag gör idag.
Men träffade också VIDA och några nadra från gamla klassen, trevligt + min gamla lärare som blev shit glad över att se mig :D
Om jag skulle bli lärare (vilket inte är så jätte stor möjlighet) så skulle jag nog också blivit glad över att se min gamla elev. Lärare, man vet ju aldrig. Fröken Hanna!!
Dagens frågor!! Vad blir 567,11 gånger 349,24?? Den/dem som svarar rätt får en länk i bloggen!
Vad bettyder turism?
Vad är en dalsänka?
Hur bildas det berg?
Vad är ett berg förnågoting? Beskriv!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0