Såhär ska lördagar vara...

Tycker ni inte det? Chill liksom, en helt vanligt chill lördag!
Hemma, läsa dirket efter frukost, familljen skulle iväg på någon random grej, ängbys dag elr nåt.
Orkade inte följa med, hemma hela veckan från skolan på grund av sjukdom så varför? Ingen man kände, blabla, skulle aldrig årkat.
Prick 11 så slutade jag läsa och satte på en film, sett den förut men den var så sjukt bra så ville se den igen. Tror till och med jag tipsade om den då, men den heter ilf "The princess of Motpensier", sjukt bra!!
Mitt i filmen tog jag lite lunch fast lunchen var så mina mellis så mellis/lunch käkade jag.
Skorpmacka, tvås tycken med ost. Knäcke med små rutor även den med ost, youghurt, vanilj och så drickyoughurt. Lätt men gott.
Efter filmen satte jag på Veronica Maggio skivan och läste. Hade ingen ork till något annat typ.
Men orkade ta mig ut senare vid fyra tiden tillsammans med mamma, till kolonin.
Rätt tråkigt där, blev roligt när kameran hängde med, min nya bästavän <3 Nä men blev lite snygga bilder som ni kommer få se så småningom... Nöjd blev jag ilf, batteriet höll bara på att ta slut så måste ladda.
Det håller nog inte så länge till.
Blev en god middag hemma, men nu då? Merlin och lite gotti, gotti kanske. Tjockis, hihi :P ;) Nä men ärligt, det är onyttigt menmen. Ibland, bara ibland. Gotti, gotti, visste ni inte vad det var? GODIS såklart.
Såhär ska ju lördagar vara, fast det får gärna hända lite mer för mig... Puss <3
 
PS: Hittade denna kategori, "Mina helger", gud hade alldeles glömt bort. Mne kika in och roa er lite.
Kommer försöka skriva om dagen två gånger i veckan, i helgen och i veckan. Bra va? :D
Sry för kommentarerna idag men tar det imorgon, jag lovar!
 
 

Kommentarer
Postat av: elsa:D

Hej sötnos :) har du fått en bra start på dagen?? många kramar

ps. kika gärna in på min fan sida; http://www.facebook.com/pages/Elsa-edvardsson/314953281877567

2012-09-16 @ 16:42:36
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0