Onsdag 26 september

Gick bra på orkestern igår och på cellon i måndg tror jag...
Alltså det känns som det gick liiiite bättre men samtidigt liiite sämre, men det är förstårs fel.
Tror jag ilf!? Men alltså det är lite i några låtar som jag inte gillar att spela och då hoppar jag över det, men det kanske inte är så himla smart att hoppa över?... Nej jag vet det är det inte men det kommer låta uruselt när jag spelar det, är säker på det så jag tänker inte spela det! Å andra sidan blir jag ju bättre på att komma in i låtar om jag tappar bort mig.
Ja sry, ni kanske inte fattar så mkt av det jag skrev nu men över till dagen nu ilf.
 
Idag har det vart riktigt höst tråkigt väder ute, regn, tråkigt.
Men jag var ändå mest inne så spelar roll egentligen. Det blir ju ilf tråkigt att titta ut genom fönstret när det är så trist höst tråkigt väder...
Enda gången jag var ute var typ när jag gick till skolan, när jag gick till gympan och när jag gick hem. :)
Jag har ju inte speciellt mycket lust att vara ute i detta väder kan jag säga så nu sen jag kom hem, ungefär halv tre så har jag bara vart hemma.
Förutom gympa så hade jag franska idag, det var kul men det var lite kort idag så blev lite besviken över det. Jag vill ju ha hela lektionen, aja, det var ilf för att franska läraren skulle iväg på fotografering.
Så då när han skulle iväg så blev bara lektionen typ ca en halvtimme, alldeles för kort enligt mig!
Just nu har jag tänk att kanske fixa en cello video innan veckans blogg avgörs så att ni har lite tid till på er att vara med i veckan blogg!
http://presentl.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html
Var med och vin, få en länk som för alltid stannar här på bloggen inne på kategorin INSPIRATION, alla man se inlägget, hela SVERIGE!
Var med :D
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0