Jackie Evancho

Jackie Evancho har ni läst ett helt inlägg om innan!
Ni minns kanske? Annars kan ni klicka på kategorin inspiration och så hittar ni inlägget där.
Men ilf Jackie Evancho, jag gjorde faktiskt ett litet bildspel för en vecka sedan!
Nöjd, ja men det kunde varit bättre.
Alltså personligen tycker jag ju att detta inte är min favorit bland alla videos som jag gjort.
Men ja, några verkar gilla den... 71 visningar på videon och på en vecka, inte dumt det tycker jag.
Eller vad tycker ni? Jaja det kunde vart bättre men jag är ju liksom inte dö känd över hela världen bara för att jag lägger upp videos och spelar cello.
Jackie Evancho, grymt cool tjej, titta gärna på videon <3
Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0