Cello, orkester

Fick denna låten i läxa, den kommer från boken... Tänk er denna fast på cello... Rätt lätt men inte jätte.
På cellon i måndag och på orkestern i tisdags gick det faktiskt rätt bra faktiskt, men det är mkt svårare nu, men jag har ju faktiskt spelat några år nu... Svårare = roligare. Och det blir ärligt talat roligare också :D
Men har verkligen hårdtänat denna veckan, spelade i typ två timmar en dag, hehe, dte är det värt.
En låt som är väldigt svår är en låt av The Hunt. USCH, hahaha, den är krånglig...
Den lättaste låten är nog en låt som heter Jämtländs brudmarch.
Cellon är rolig, svårare, bäst och mkt mkt mer. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack så himla mycket, snällt!:) såå coolt med cello :)

2012-09-10 @ 15:55:48
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Mode, skönhet & Skvaller!

Sv: Ja, det är alltid skönt :)
PLL är förkortning av '' Pretty Little Liars '' Det är en jätte bra serie!

Tack!:) Oj då, inte roligt alls.. Krya på dig!
Jo, det är bra med mig :) <3

Kram!

2012-09-10 @ 16:55:49
URL: http://maayw.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack, jaa den är super! Finns nog att köpa liknande på accent tror jag! :)
Har nog ungefär 15 sidor kvar av sista boken, nu gäller det...!

2012-09-10 @ 17:42:07
Postat av: hanna.♥ [hannagran.blogg.se]

Förlåt glömde skriva mitt namn i förra inlägget, men det är jag iallafall! ;)

2012-09-10 @ 17:42:56
URL: http://hannagran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0