Promenad, läsning lite musik

Heej bloggen!
Idag hela förmiddagen typ fram till lunch låg jag och läste i soffan, mys pys var det.
 Hade musik i öronen också! Ah, bättre förmiddag kunde de inte bli hörni :D
Men efter lunchen, som var kolsoppa (typ)  eller någon annan och pannkakor så lyckades jag gå  ut, gick en liten promenad med musik i öronen, lyssnade på "Lugna favoriter", om ni undrar, sjuk bra kanal på radio. Mycket bra musik, alltså radion är en topen uppfining faktiskt <3
Ja men promenaden blevilf rätt kort för var tvungen att gå hem sedan, skulle gärna vilja gått längre men det får bli någon gång i veckan istället :) Om jag hinner, jag tänkt göra det förra veckan men då kom jag aldrig iväg :( Sån är jag, jag tänker göra en sak men sedan blir det något helt annat :P
Hahaha!
Ikväll blir det Merlin och imorgon vet jag inte...
På måndag får jag besök, en från min nya klass kommer hit, vi ska äta lunch, baka och kanske titta på någon film om det går och så är det ju cello då också, längtar <3
Förresten jag är jättenöjd med den här andra bloggen som jag gjort, http://celloliv.blogg.se/ , kika gärna in i den, inläggen är bra tycker jag, i love! Så himla nöjd med den bloggen!!
Ja, ni får ha en jättebra kväll och fortsatt dag helt enkelt så hörs vi imorgon.
Här babblar jag på, inte så roligt kanske att läsa. Hörs imorgon, kraam <3
 
 

Kommentarer
Postat av: ★ Ida

Sv: hihi japp! :D
jo det har jag också alltid velat, så de var härligt att göra de nu! jaa det var superfint och jag hade det superbra verkligen :D

2012-10-07 @ 01:00:10
URL: http://youknowiidaa.blogg.se
Postat av: Cajsa FOTO

Hoppas du rösta på dessa och vill hjälpa mig. :D behöver 30 röster. hoppas du hjälper mig med det :) Du har röstat i en annan så tänkte om du ville hjälpa mig med :)

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

och 8an
http://jojjjjohs.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Svar: Röstat på bilderna nu! :)
Hanna

2012-10-07 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0