My sunday!

 
Pappa har kommit hem från Italien, ni kan läsa om Italien förresten i förra inlägget om ni vill :)
Fick lite presenter från honom då som han köpt i Italien, det kommer i en video här framöver någon gång.
Vi får se...
Imorgon säkert :)
Annars har jag tvättat idag, väldigt tråkigt men tjänade 20 spän, wiho.
Nu fick jag visserligen inte dem 20 kronorna nu fast jag skulle behövt dem, glömde alldeles bort det.
Ska ju till stan med papsen och brorsan, brorsan ska på kallas och jag och pappa ska gå runt lite, kanske på café och jag måste verkligen köpa present till mamsen, hon fyller 43 år imorgon, grattis grattis!
Förra månaden blev papsen också älder 46, eller som jag säger 40 ++, haha ;)
Retar mamma för att hon blir äldre såhär på skoj eftersom att hon vill vara yngre.
Alla vuxna verkar vilja vara yngre hela tiden.
Undra vad som är bäst, bebis, barn, tonåring, vuxen eller gammal? Jag tror nog bebis fast man knappt kommer ihåg något från den tiden.
 
Nä nu ska jag faktiskt göra en video som kommer komma upp imorgon och så kommer ni få ett till roligt inlägg - kronprinsessan Victoria blir det om ni är intresserade.
Okej det här blev lite random inlägg bara sådär lite kort om dagen men här har ni en bild...
 Sjukt gammal bild, haha <3
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0