Min tisdag!

Idag vart jag till skolan från 8.20 till 14.20.
Traskade hem i det fina vädret.
Jättefint höstväder idag, solen skiner men det är kallt, härligt!
Löven är gula!
Är så glad just nu, gjorde en video igår om glädje, den kommer upp på höstlovet!!
Det är cello idag, extra glad, känner verkligen glädje idag.
Men ändå inte, känner mig förskyld, men vill hemskt gärna gå på cellon, det blir nog så ändå... :/
Vi får hoppas på att det är bättre imorgon :D
Snart ska jag äta, om nån timma vid sextiden måste jag gå och jag ska hinna i tid till halv sju.
Som ni märker skriver jag lite random, blir alltid så när jag skriver om dagen, kan aldirg skriva seriöst...
 Gammal men söt.
Nu ska jag leva livet och ha det bra hörni ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: isabellasphotographing

sv: tack :D
jaa det är fint :)
kram

Svar: Råkade skriva fel adress tror jag www.celloliv.blogg.se om jga inte har fel.Men det är min andra blogg, så www.presentl.blogg.se ska det stå. Hoppas du såg kommentaren och www.presentl.blogg.se, inte www.celloliv.blogg.se - bloggar bara om cellon där. Kram <3
Hanna

2012-10-23 @ 16:32:41
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Julia

sv, kul att du gillade dem! Jag fotar med min nikon d7000 :D

2012-10-23 @ 16:46:43
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Postat av: Fanny

SV: Jaa, eller hur. ÄLSKA LOV ! (: Jag brukar varje morgon bara vilja lägga mig och sova igen :/
Jaha. Jag kan tycka att måndagen och tisdagen är ganska tråkiga, för då är det i början av veckan och det känns som om att onsdagen torsdagen och fredagen går snabbare. Fast man är ju mindre trött, antar jag.
Jag gillar också bild och musik, men absolut mest musik. Bild är lite sådär, åtminstone ibland.
Kram.

2012-10-23 @ 18:06:57
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0