Iskallt ju!

Alltså gud vad kallt det är ute nu!
Brrr, gick och hakade tänder hela vägen hem nästan, har blivit iskallt verkligen, tänkte skriva as kallt, men as passar nog bättre om det är varmt, as varmt, haha, eller vad tycker ni? ;) :P
Nästa gång jag går ut kommer jag hacka tänder ännu mer, det slår jag vad om... När jag går till cellon alltså, inte kul att går och frysa. Kröp riktigt in i min jacka på vägen hem och myste, man vill ju bara ha värme, krypa ner i en varm säng med en varm kopp choklad  bredvid sig... Åh det är drömmar det...
Nä nu slutar vi att tänka på kyllan och mörkret!
 
Skolan den var helt okej annars, på engelskan körde vi det här "hänga gubbe" fast på engeslka då då och när jag gjorde, kom på det bästa ordet i hela värden, cello, tyckte dem det var jättevsårt, hahaha!
Jag är bäst, men Esra listade ut det sedan :D
 Men cello det är ju jättelät  ord, världens enklaste egentligen!
Eller det kanske bara är jag som tycker det...
Förutom engelskan i skolan minns jag inte så mkt, jo var i något gym och testade lite för det finns ett gym i samma byggnad som min skola, helt ok faktiskt. Läste och jobbade lite på sista timmen också.
Hehe, det var väl min dag.
BRR, glöm inte ta på er mössa och vantar nästa gång ni går ut, det är kallt nu ju...
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0