Bloggen 2 år!

 
Bloggen fyller två år idag, jippi, grattis till den och tack för att ni läser och kommentarerar denna bloggen!
Det har vart jättekul och det är jättekul att blogga, så kul att skriva <3
Sen när man också ibland ser någon fin kommentar, åh man blir så glad!
Jag gillar speciellt när ni kommenterar något om inlägget, det är nog roligast att få sådana kommentarer, det är ju egentligen därför man bloggar känner jag, för att man ska få kommentarer om självaste inlägget och så klart för att man tycker det är kul!
Jag tycker det är jättekul att skriva och få kommentarer :D
 Någon gång när jag precis hade börjat blogga...
 <3
13 år och bloggat i 2 år, när jag startade bloggen var jag 11 år och världen såg rätt annorlunda ut för mig!
Det betyder jättemycket om du kommenterar, säger din åsikt om ett inlägg, tack än en gång för att du läser denna bloggen och hoppas verkligen du fortsätter - om ni vill kan ni göra bloglovinbyte, bara att säga till!
Älskar er och bloggen <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Japp :D
Okej, vad skönt ! Det hade jag för cirka två veckor sen eller något sånt (: Gott med cupcakes, var det svårt att göra?
Ja, ganska skönt det. Nää, man vill ju inte smitta någon, så skulle vara hemma en dag till och "vila" lite, hehe (:
Jag dansar en gång i veckan, bara. Fast skulle ha lust att göra något mer än att dansa.. Spelar du någon sport/dansar? Jag funderar faktiskt lite på volleyboll, verkar kul! (:


Grattis till två år med bloggen! :D

Kram!

2012-10-09 @ 19:15:41
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: ★ Ida

Sv: Tusen tack!! <3 kram

2012-10-09 @ 21:43:15
URL: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0