Mina väskor!

Jag har massvis med väskor så tänkte vissa dem!
 Detta är en vanlig dator väska som jag fått. Det finn plats för pennor, tre pennor. Dator, sladdar till datorn, musen och musmatta finns det plats för. Det är ett rätt stort fack för datorn. Sen ni ser dendär där det är rött, aa den knäpper man bara. Ni vet, vet inte riktigt hur jag ska förklara men man knäpper ilf den.
 Min första eller första och första men kanske andra då skolväska som var en ryggsäck. Är inte så förstjust i den nu... Men den är röd och grå med två fack. På ena facket som är lite mindre har jag en refläxs. Sen står det något också med tecken japanska eller kinesiska (venne).
 Denna rosa snobbenväska har jag också haft, köpte den själv från (typ) intersport. Sen har det funnits en reflex som föreställde snobben fast den gick sönder. Det finns två fack. Ett där yter och ett inuti. Det facket inuti finns det ett mobilfack också där man kan ha mobilen. Denna väskan är lite svart och lite vit men mest rosa.
 En grå och rosa sportväska som jag fått. Ett stort fack där man kan ha träningsakerna. Har aldrug använt den men kommer säkerligen göra! Jag fick den med något packet en gång för inte så länge sedan, men jättebra ilf! :D
 En liten handväska som jga fått av farmor men jättefin med röda små blommor. Den också vit och är av tyg.
Sen är det ett läder (tror jag) band som man håller i. Fått av farmor.
 En fin tygväska från New yorker jag köpte typ föra året. Den är vit med blå, orange, gul och lila färger. De färgerna är som leopard mönster kan man säga.
Väldigt fin!
Den är enkel och passar perfekt om man bara ska till stranden. Väskan är väldigt stor inuti och det finns ett mobilfack.
 En vit stor väska från accent. Hade i skolan för ett tag sedan förra året men bytte sedan. Men den var bra, snygg och fin. Hahaha ;) Det rä inte riktigt läder. På baksidan finns det en fika och inuti finns det en fika + mobilfack.
 Denna svarta väskan från accent använder jag för tillfället, snygg som ni ser och väldigt enkel. På baksidan finns det ett fack där man kanske kan ha en penna eller något. Den är mellan stor skulle jag säga men man kan säga stor också, finns ett fack på ena sidan och två mobilfack på andra. väldigt bra och man får plats med skolsaker, men en ryggsäck är också bra!

Detta kanske inte är mode men man kan säga det eller jag kan säga det att jag tycker det är som mode därför hamnar det på den kategorin. Mera ruligheter kommer idag, håll utsik :D
Pussis <3

Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Tackar:)



Jag säljer tidingsprenumerationer:)



Jo tack min dag har varit helt ok, lite trött bara



vad ska du hitta på imorgon då?



kram

2012-05-05 @ 18:40:06
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; Fatta inte riktigt vad du mena med: Men vadå musikvideo, alltså fattar inte vrf han gjort det eller så? :)



Hockey är bättre än fotboll tycker jag, ja det tror jag ;)

2012-05-05 @ 19:41:39
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: C O R N E L I A

Vilka fina väskor! Speciellt de från accent :) Är lite på jakt efter en vit väska, får se om jag hittar någon.. :) Den där ryggsäcken som du trodde det var tecken på, det står Quicksilver, vilket är ett märke :) Så nu vet du det :D hihi



SV. Åh tack för din kommentar! Mitt stora C har jag köpt på Gallerix, det kostade typ 30 kronor har jag för mig.. Det var rea. Det finns där och lite överallt, på blomsteraffärer brukar de också ha fina, faktiskt :)

2012-05-08 @ 10:17:48
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0