Konsert igår 22 maj

Shit roligt, det var lätt min bästa jag någonsin vart med om!
 Detta vaar outfiten jag hade och låtarna som jag spelade.
Låter det bra? ;) Som sakt min bästa på alla dessa år <3
Jag och min cello kompis, hon jag spelar med vi spelade What are words av Chris medina. Sjukt bra låt <3
Kommer även vissa vad jag hade på mig i ett modeinlägg imorgon eller något, so, kika in då.
Och så sist men absolut inte minnst kommer det komma bilder så fort så möjligt, ilf en :D
Saknar konserter redan <3
Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Minna

svar; köpte min på dmretro.se , men finns även på stylebytyra.se :)

kramkram!

2012-05-24 @ 16:45:45
URL: http://mawr.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0