I solen, sjukt skönt!

Hallu, nyss vart ute i solen, lyssnat på musik  och legat på balkongen i bikini. Så sjukt mysigt! <3
Har börjat med en ny sak, nämligen att göra situps varje kväll och morgon... Härligt, haha.
Nämen seriöst det är ju bra, jag gör ungefär 40 varje morgon och kväll.
Men om det tillexempel är något speciellt som Let´s dance och jag vill att Molly Nutley ska vinna då kan jag säga att jag ska göra 100 situps och då gör jag det också, man ska ju hålla vad man lovar.
Som igår "Om Molly går vidare gör jag 100 situps", och hahaha, det gjorde jag!
Och nu detta med nyttig mat och jogga en gång i veckan (förmodligen.) och gå promenad också en gång i veckan.
Jap vi får se hur det går, haha, Önska mig lycka till!
Och i sommar också då blir det sola på landet, hihihi!!
Ser framemot detta :D
Pussis <3


Kommentarer
Postat av: Ronjaa

Sv: Hej! Ja, den är väldigt bra. :)

Såklart jag ska se Loreen, ska du?

2012-05-26 @ 18:19:00
URL: http://iwasborrnthisway.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt!:) Jag låg också ute i solen ganska länge idag, så skönt att bara ta det lugnt och njuta!:)



Svar: Tack!:D Jag antar att jag kommer att plocka och sortera mycket äppel på min praktik, och antagligen plocka vinbär och andra bär!:) Mm, ganska skönt nog att jobba ute i augusti, det brukar ju vara så skönt sommarväder då ännu!:) Kram!

2012-05-26 @ 18:30:30
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/
Postat av: frida nyburg

ja Meodifestivalen vill man inte missa:)

tror du Loreen vinner? Många tror att tanterna från Ryssland vinner.



kram

2012-05-26 @ 18:44:44
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: frida nyburg

menar du blomdekorationerna på modellerna så är det floristerna i vår skola som gjort dom men dekorationerna på borden har hotell och resturang gjort i vår skola:)



Allt bra med dig idag?



kram

2012-05-26 @ 19:11:17
URL: http://fridanyburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0