Cellon

Förra tisdagen på cellon var det inte min dag :( Blev bara fel och massa shit tråkigt, alltså jag spelade fel flera gånger sen när jag skulle spela på G - strängen så tryckte jag typ ner fingrarna på fel sträng och då kom jag av mig bara fatt det lätt inte rätt, jaja :( Så är det, vissa cellodagar bli supper och vissa bara dåliga och det var en sådan där dålig förra tisdagen, har nt så många sådana ändå... Jag var besviken och nästan lite ledsen när jag gick/åkte hem.

Men något annat som bara är glatt är att jag har spelat på ett bröllop, kanske har berättat det men sberättar dte en gång till då. Det var jäätteroligt såklart och jag bara älskade det, hihi <3
Jag spelade då på min farbrors bröllop, låten hette What are words med Chris Medina.
 När jag spelade, saknar <3
Älskar cellon, vissa dagar är bra vissa dåliga... Men kommer alltid att älska det ilf <3
Snart är det konsert, dne 22 maj, kommer updt då såklart, hihi.

Imorrn är det cello igen, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0