Bilder Skåne!

För ett tag sedan var jag i Skåne, så bilder kommer därifrån nu!
 Påvägen ner stannade vi och käka mumsiga kringlor, eller jag tog en kringla, slurp sa det bara! Och kafe,haha.
Jag, söt, påvägen ner, sitter och äter kringla!
 Nu flyger vi hörni, iväg mot nästa bild!
Vi stannde faktiskt på ett museum som hette flygvapenmuset.
 Det mest fachinerande på museet var faktiskt ett plan som en gång i tiden för flera år sedan krachat och vet ni? Sakerna som pilotrarna hade haft på sig har man för några år sedan hittat på havets botten, bla så låg det en vigselring där, kaptenes, cool men ändå läskigt.
 Blommor, vackra va?
 Natur, så sjukt fint!
 Maskros, sjukt mycket sådana ute just nu, har en hel äng utanför mig, haha!
 Älskar bilden <3 Verkligen, alltså liksom så fint med att de gröna grässtråna kom med på bilden!
 På promenad!

 Röda och
 Gula blommor! ;)
 Söt tjej i luva, känner ni henne? ;)
 Hemmresan en vacker bild <3
 Vatten, har ni badat ännu? Inte jag kan jag ju säga!
 <3333
Skåne, I LOVE!


Kommentarer
Postat av: ♥ ida

sv: ja precis, love på det hehe <3

okej, nej det har inte jag heller, bara fötterna o så :P ja precis, snart blir det!

japp jag var på klassresa i 6:an i Köpenhamn med världens bästa klass som jag saknar grymt mycket nu! men det är bra i 7:an nu med :) men det var super kul i alla fall på klassresan! önskar att man kunde få uppleva det igen :) kram

2012-05-21 @ 17:10:06
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0