Bilder, klassresa till Vässarö <3

Tjena, läget? Själv så mår jag bra bara lite tröttis, hehe.
Men nu igår åkte jag, har jag vart på klassresa, ruligt!
Tänkte att jag skulle bjuda lite på bilder :D
 Nu när jag var där bodde jag i en stuga som hette , precis Nordan hette den.
Mysig stuga! Hihi, sängarna var sköna och så.
 Suger på att bädda, hahaha, sov i en säng såklart fast i en sovsäck.
 Runt sovsäcken var det mycket vitsippor, och det var jättefin utsikt.
 Utiskt från stugan <3
När vi var där fick vi också göra massa saker trapperstegen (venne hur det stavas.) och då var det olika hinder så och så fick vi se fällor för björnar, gud vad hemskt men spännande.
Det var väldigt god mat där också, uppskattar den!
Igårkväll badade och bastade några men då njöt jag av solen på brygan alltså.
 Brygan, sommar och sol <333
Efter det så grillade vi lite, vid 8:a tiden.
Resan dit tog 3 timmar i bil + en båtur på en halvtimme-20 minuter.
 Jag på klassresan, även om jag kanske inte är världens socialaste människa så lyssnar jag ändå, och detta kommer vara ett minne för alltid :D <3
Har världens bästa klass!! Älskar er <3
Minne för alltid, älskar er! <3



Kommentarer
Postat av: ♥ ida

Vad kul med klassresa!=)

2012-05-20 @ 19:10:59
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej, ställ jättegärna en fråga i min frågestund skulle vara super snällt. Du får även en läkning sen om du gör det! :)

direktlänk; http://jjosefinellofgren.blogg.se/2012/may/-fragestund-1.html

2012-05-20 @ 20:23:37
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0