Söndag

Hej, dagen har nt vart så shit spännande faktiskt, har typ nt hänt nåt.
Men i förmiddags så testade jag ett spel som jag nt kört på superlänge och det var fortfarande kul, det heter Kalles Chokladfabrik typ. Tänkte tipsa om den sen och lite annat, det liksom inpirerar mig så de kommer nog hamna på inpiration.
Men sen var det en ättevsår sak man skulle göra så gav upp och satte mig och läste istället.
Sen läste jag ut mitt bok som var väldigt spännande och började på en ny som heter Kikis expresbud som är superbra en av de bästa jag läst <3
Aa sen har jag vart ute och ttog en cykeltur, det var skönt att komma ut, även om jag var liiite på dåligt humör!
HAHA, men är på bättre humör nu, looovar - lite iallafall.
Men, men har inge mer att säga nu, ska göra ett annat inlägg. Med lite tips det är det med inlägget som inspirerar mig.
Liksom författarna tex till en av böckerna jag tänkt vissa skriver så  bra!!
Love it <3
Nästa vecka ska jag också göra ett inlägg på onsdag om Cellon, om vad jag får för låt då... Det blir mest sådana inlägg efter en konsert...

Men det var allt jag hade att säga och senare blir det lite tv och såklart middag.
Men kanske nt svarar på kommentarer idag :( Men looovar att göra det imorgon då!! <3
Äsch nu ska jag göra inlägget - det andra alltså - sen får jag nog se vad som händer i min galna värld :D
Puss
is <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0