Pantat - 40 spänn

Tja alla bloggläsare, inget speciellt har hänt idag förutom att jag typ vart i Vällingby nu lite på eftermiddagen och i förmiddags tittade jag ba på film med lillebrorsan, vi såg på en gammal film av Tage Danielson. Det var Herkules Jonsson, den sändes ett år som julkalender, asså guuud egentligen kanske den är barnslig och jag är ju liksom 12 år menmen, ibland får man bli lite barnslig igen, eller hur? 
Men i Vällingby så kickade jag in på cubus, en bokafär kickade jag också in på. Men sen pantade jag också shit mkt blev det. Elr venne det kanske nt var shit mkt då men rätt mkt, 40 spänn och 5 öre ;)
Pantar nt mkt jag heller, men måste panta mera nu snart igen denna veckan kanske om jag hinner, men det är nt säkert jag hinner... Men det senaste jag gjorde var att fika på bibblan i Vällingby, och innan dess lånade jag lite böcker och två filmer, kommer se på en av de filmerna idaag om jag hinner det är en kärleksfilm och jag älskar kärleksfilmer om ni undrar <3
Ja men sen cyklade jag hem och nu är jag här i mitt rum och klickar på datorn elr skriver och tittar på en video!
Lyssnar faktiskt på Ulrik Munther, om ni har tuur någon gång kanske jag skriver om honom på inspiration.
Menmen, har inge mer att säga faktiskt.
Ska ha filmkväll ikväll, så imorgon kanske de kommer två filmer som jag tipsar om, var beredda!
Men nu ska jag göra ett inlägg med typ dagens outfit och ett inspiration.
Så håll utsick, men har massa annat att göra också så ska börja nu, ha en mysig lördagskväll.
Puss
is <3

Kommentarer
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

ush, jag slutar halv 2 :)

Jag med, vi slutar bara tidigt en gång i veckan :(

Kkram<3

2012-03-17 @ 16:47:29
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Moa♥

Sv; Hhahaha! :D men jag plaskade försiktigt :D

Awww! Tack så JÄTTE mycket♥♥

2012-03-17 @ 17:01:53
URL: http://madnessheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0