My day <3

Tja, egentligen har det nt typ hänt nååågot idag men kan väl berätta därför de är endå så kul att skriva av sig ;)
Aa men dagen började med att jag kooom i tid, vilket jag nt gör ibland, och så skulle vår lärare rätta nationelaprov liiite på morgonen så då fick vi jobba matte i en kvart kanske. Seen hade jag och Vida såådan himla otur alltså, :( HAHA, asså ni vet dendär filmen vi såg igår jag och Vida "Kullamanen", feet otur men så var det att vi skulle se fortsättningen på den då ;) Guuud vad tråkigt de blev, var rätt kul också men alltså några i klassen snacka. Meen de gör nt så mkt <3
På lunchrasten blev typ Vida "mördbultad" av Sebbe, (på skoj asså) Seen fick vi sitta på en sten - intressant!!
AAaa och typ senaste jag gjorde - i skolan - var att typ sova på Franskan, ärligt låg typ och soooov var så sjukt trött :(
Meen sen piggnade jag till lite. Nu hemma har jag bara käkat mellis och så har jag kollat på massa nya saker som mami köpt till mig.
Aja, det som händer nu är att göra en video och börja liiite på kommentarer, sen kanske jag ska titta på kullamanen lite också  - filmen menar jag.
Ikväll blire väl tv typ och har inge läxa så feet najs <3
Meen ha en bra kväll och fortsatt eftermiddag nu alla i Sverige.
Detta är/var min dag!!


Pussis


Kommentarer
Postat av: Minna

svar; Engelska, so & idrott är mina favorit ämnen vilka är dina? :)

tack! :D

kram

2012-03-15 @ 17:27:28
URL: http://mawr.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0