Min sportlovs resa...

... I bilder!

Påvägen ner till Skåne och så stannade vi på ett ställe i Gränna.

De var underbar utsickt från fönstret på stället vi stannade <3

En vacker blomma där vi stannade som stod på bordet

Mysiga ljus!

Kaka och...

Kaffe blev det efter maten

En blomma, gillar bilden faktiskt!

Lite fel hål, men häär är jag - eller där - när vi åt kaka och drack kaffe.

Träffade en riddare också...

Som var riktigt trevlig så han fick vara med på bild!

Jag - visst ser jag glaad ut <3

Häftig bild :D

En bok jag läste då när vi var i Skåne, en av de bästa böckerna jag läst. Den hette Niceville och handlade om svarta som var hembiträden hos vita.

Jag vi trappan i Skåne!

Jag igen vid trappan, fast nu siter jag ner!

En pingisboll, visst skulle man sporta på lovet va...

Jo, det skulle man väl, hete det inte s-p-o-r-t-l-o-v

En badmintonboll innanför nätet.

Oj, de är ju som värsta berget!! :O

Från toppen av berget... oj vad högt upp vi är ;)

Vi har många träd på den tomten :D

Pingisracket, wow, visste nt att jag var så sportig av mig, undra var pingisbollen tog vägen?

Puuss på er, älskar er <3

Gör jag en ful min, nej nej, haha!

Neej, jag var såklart glaad, som här ;)

Nämen, nee på sportlovet ska man ju inte städda heller, eller hur?

Snödroppar fanns det i Skåne!

Jaa, i Skåne fanns redan spår av våren

Gräset var högt, eller? Några snödroppar syns i bakrunden.

Men fortfarande fanns spår av hösten, som ett löv...

Snö dropparna, från en annan vinkel...

Hittade änu fler...

OH, de var minst 1000, eller kanske lite mer än 10 ;)

Jag i mörkret... Undrar om det spökar

Två Hannor, men hur kan det vara möjligt? Jo för att jag tog kortet mot en spegel!!

Här har pingisbollen hamnat, på rackett... Det är ju rätt plats så, men jag hittade den.

Glad tjej, HAHA, tumme upp för det.

Tjeje på landet, aa det är jag...

Tumme upp.

Nämen igen...

Oj, oj, oj de var värst vad många tummar de va...

Lekte nog någon lek, eller vad tror ni?

Eller sportar jag kanske, det är ju ändå s-p-o-r-t-l-o-v

Jag, vid ett träd, det är min klätterek, klättrade jämt i den när jag var liten, nu är det lillebrorsan som gör det :D

Jag, vid en vit dörr. Huset jag står framför kallas för lilstugan, venne varför?


På husets väggar väcker det murgröna eller venne riktigt vad det heter men tror det heter murgröna, älskar den nedersat

Ett fönster in i lilstugan, wow... Bilden blev häftig tycker jag!

Tog denna bildne på min mobil på ett bord.
Den är väldigt cool med de att blixten och min hand syns i mobilen.

På marken brukar det finnas pinnar, här är en...
Den ligger på en mossig platta... Den brukar vara rätt ren ibland för att jag städdar den.

Jag ute på grusvägen utanför tomten. Min tomt är innanför häcken som ni ser på sidan.

Gräset och fullt med barr, haha. Sen är det bara mörker...

Oj vad jag springer -

- och springer. Jaa här sportar jag ju

Hihi!

En gran, neej det var inte granen jag hade iår, nej nej. Den fanns i naturen i Skåne

Framför granen, vilken märklig min ja, tycker ni inte det?

Ett löv i ett träd, men har verkligen löven börjat växa på träden och dyka upp, klura på det ni

Här var det tumme upp igen ju, haha. Och snygg nagel ja.

Jag framför en orange dörr.

Jaa, dörren, det är dörren till moderna museet i Malmö. Där var vi en dag och fikade på sportlovet, det var trevligt!

Det såg faktiskt ut som legoväggar men det var stora håll

Får man inte otur om man trampar på en A brunn, nejdå det tror inte jag
Men kankse trodde det förr...

Sacknas bara en till bokstav så har vi ordet FAN, oups, jag ska inte svära nej...

Framför en stenvägg alldeles precis nära moderna museet

Vatten...

Undra om man kan badda? Vad ror ni...?

HAHA neej, det skulle nog vara väldigt kallt, burr ryser bara jag tänker på det!! Men det var väldigt fin utsikt, tycker ni inte det?

ÅH, älskar <3

I fönster fast inomhus eller i ett fönster, förra gången var det i en spegel

En glad ung dam

Eller söt liten flicka

PÅ en promenad

På promenaden träffade vi två långa figurer

Hihi, solen och jag. Det var en väldigt vacker dag!

:D

Mjölkannor o gräs, eller venne om de är gräs men nån sorts gräs tror jag.

Där fanns en stork, man ser den lite grand, om ni ser det svarta och vita... Ja den är det!

Ah vad härligt

Solen tittade fram några dagar.

NJUTER AH vad jag saknar <3

Hoppas ni uppskattade alla bilderna, tog långt tid att göra men blev sjukt nöjd.
GIllar ni det?
Älskar bilderna och det är mitt sportlov i bilder, jag tog er med på en riktig resa där va, haha!
Nu är det dags för mig att hoppa i säng men först dusch och sen läsa innan jag sover.
Hoppas ni kommer sova sött <3
Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Angie Obell

härliga bilder

2012-03-07 @ 21:56:22
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: ♥ ida

Sv: Hihi ja det var de verkligen också! Jaha haha :)

Nej då det är lugnt, är själv lite seg med det så. Okej vad kul :) det är bra, själv då? :D



ps: rösta jättegärna på mig här http://panniies.blogg.se/2012/march/manadens-blogg-omrostningen.html#comment . Det skulle betyda jättemycket :) kram

2012-03-07 @ 22:15:49
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Visst är dom! Roy, den minsta är en welsh, och Estrella är en korsningsponny :)Desamma! <3

2012-03-07 @ 22:36:54
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw,tack!

baar bra, sj? ^^

den är gjort i iMovie :)

2012-03-08 @ 00:54:19
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Anicia

Hej sötis, var med i veckans tävling och vinn ett helt eget inlägg med bild och länk till din blogg PLUS ett ursnyggt halsband! Vad väntar du på? Let the game begin! :D

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/tavla-har.html

2012-03-08 @ 11:35:46
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: jag mår sådär, är sjuk :(

Haha ja fönstret är precis vid våra skåp så sitter där varje dag ;))



Fina bilder

2012-03-08 @ 12:46:59
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis! Jo tack allt är bra med mig också:) vad händer för roligt idag? kram



fina bilder förresten!:)

2012-03-08 @ 14:09:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Jättefina bilder! :D Speciellt dem första =)

Kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen! ♥

Kramar♥

2012-03-09 @ 07:27:51
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0