Kort inlägg - men vill skriva lite

Tja ilf, haft en chill dag. Vart hemma och tagit de lugnt vill ju inte smita ner typ halva skolan, ellerhur? Vore liksom lite tråkigt. Men följde ilf med mamioch hämtade lite arbete som jag missat i skolan, vart borta så mkt, typ hela veckan.
Tror jag kommer vara hemma imorgon också... Men sen är det ju helg och då tillfrisknar jag kanske? Det får vi iallafall hoppas :)

Sjufagelunda vad man har gamla bilder? Minns inte ens när denna togs, kanske var de i somras? HAHA, inge aning faktiskt. Borde ärligt talat ta och rensa lite bland bilderna, kanske i helgen till och med? :)
Nä, nu ska jag snart äta och sen blir det läxa. Belöningen när man gjort läxan är tv, haha, på helgerna (om man gör läxor då) blir det godis, kanske chips eller popcorn.
Pussis <3, älskar er!!

Måste bara säga detta snabbt att jag drömde en shäta konstig dröm här om dagen... eller natten eller vad man ska säga, men den var verkligen konstig, blev alldeles förvånad!!
HAHA, aja hejdå vi hörs :D

Kommentarer
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

jag vet inte riktigt.

Haha okej :)

KRAM <3

2012-03-22 @ 20:50:42
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv; haha jo de lutar ljuvligt att ros. Riktigt härliga produkter!

2012-03-22 @ 21:32:11
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

hoppas du kryar på dig



Svar:

Ursäkta för sent svar...

Skönt att din allergi försvann, jobbigt att ha den begränsningen.

Än så länge finns de inge botemedel för Crohns men dom forskar väldigt mycket i de just nu så med tur kommer de kanske komma fram nått i framtiden

2012-03-23 @ 11:56:28
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0