Jag berättar...

OM lite saker tex vad nästa inlägg ska handla om, och lite om vad ett inlägg ska handla om imorgon.
Jaap... Det första jag vill säga eller berätta kommer här.

1. Jo nästa inlägg kommer handla om en känids, en barnartist kanske låter bättre, som det jag gjorde förut ni vet ;)
Men då var det Jackie Evancho och nu är det en ny... Kommer göra det  ibland och jag kommer skapa en kategori till det som antingen kommer heta - inspiration, alltså att jag tycker om en sak och vill vissa på bloggen elr kändisar, men tror inspiration,... Ni får helt enkelt se.

2. Jo ett inlägg som jag kommer göra imorgon kommer handla om vad jag tycker om att blogga och så, spännande va?
Hihi.. Och kanske också sådär om varför jag började blogga, intressant, intressant!!

Men nu tänker jag sätta igång med detta, börja lite på inlägget om denna hemliga (än så länge) barnartist...
Och så ska jag hinna med en annan sak också, nämligen att göra en video där jag kommer vissa en sak, (har gjort den saken en gång förut men gör om det nu och hoppas att det blir liite bättre)
Men så nu sätter vi igång, kika in i bloggen lite senare.
Då kommer det vara tre inlägg från dagen, så läs gärna och säg vad ni tycker <3

Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

ja man är ju inne lite för mycket egentligen än vad man borde vara.



spännande med en video, då måste man ju kika in och kolla när den kommer, hojta gärna till så jag inte missar det :)

2012-03-13 @ 17:11:16
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos! nej tyvärr jag har ingen ide om dom säljer tidningen i Sverige ska kolla upp det :) allt bra med dig annars?? kram

2012-03-14 @ 14:47:31
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0