Jag balblar på här...

Tja vänner, allt gott folk i hela Sverige <3
Nu nån minut - timme - elr va fan de blir så kommer jag snacka som en pajas eller nåt. Venne vad ni kommer tycka men hoppas ni kommer gilla det!!
IDAG i skolan hände inget speciellt, skoldagen var som vanligt fast på onsdag äre nån gruppsak så vi ska snacka och så om romber och massa med geometri, area, omkretsen massa figurer aa det. Så idag första lektionen fick jag vara i klassrummet och va med när min lärare snackade om de och aa. Men ja, så då kan jag lite mer om det, nää men kom ihåg rätt bra, hade typ glömt annars lite också...
HAHA!! Måste bha berätta asså nnär nån svarar rätt min lärere då bha ÅH JAAA alldeles rätt, haha fetta att jag snackar om det - men venne varför jag säger det. HIHI, men låter bha sååå roligt <3
Men tänkte göra två andra inlägg idag också, kul vaa?? Haha, åhh vad jag känner mig trött idag, men det är nog därför jag är såhär i mitt skrivande... Men kanske drar ut, men är ej säker... Om jag går ut blir jag j piggare sen, eller hur?
Shit åker ifrån ämnet hela tiden...

Jag på mello, asså minne forever <3
Aja nää nu ska jag fixa med två inlägg till + titta på videon (då minns jag bäst) som jag la upp för ut.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0