Brevän

Heej <3
Trevligt att skriva igen, har nt gjort de på två dar typ, ahhaah, dåligt samvete :*
Men ilf idag händ inge speciellt förutom att det var skolbio (Berättar om den i nåt inlägg den här veckan). Men en liten rolig sak var att i klassen så har vi nu fått brevänner från Norge, gud så kul, och för ett tag sen (rätt länge sedan) så kicka vi iväg våra brev och nu har vi fått svaren!!  Jag fick mitt svar idag och det var jätteroligt att läsa, norska är et väldigt fint språk tycker jag! Ni som kommer från Norge av mina bloggläsare får gärna säga till :D
Så läste det och det var jätteroligt att liksom s evem min brevän var Visste ju inte det förut?? Men idag vet jag det nu och hon verkade jääättesnäll och rolig och ska bli kul att skriva med henne <333
Ska nån dag denna veckan skicka ett svar till henne :D
Var bara det jag ville säga - nu dagens outfit + lite kommentarer man är efter med :)
Pussis <3
Älskar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0