10 top böcker (fortsättning)

Ja här kommer fortsättningen plus en shit bra film!
Kärleks film... Hihi,
men först böckerna upp till 10 alltså fortsättningen <3

8.
 
Stjärnmannen handlar om Bernie och hans syster, systern tar väldigt mycket hand om honom därför mamman är nt så bra på det... Pappan har amnat i fängelse och sitter där så han kan nt hjälpa till.
En dag kommer mamman hem och säger att de ska åka bort, de åker lääänge... Tillslut stannar de och de har kommit fram till ett hus på landet. I huset bor det en gammal tant som de börjar kalla för farmor.
Nästa dag har mamman lämnat dem...
Den är väldigt spännande så ni får gärna läsa den :D
9.
 Sorgfjäril handlar om en tjej som heter Alice, hon har nyss flyttat med sin mamma, pappa och syster. Hon har flyttat ut på landet men Alice triffs nt där, hon saknar sina vänner och det finns inget internet heller! Elen och internet funkar först men sen nt alls, sen händer det massa konstiga saker.
En kväll när Alice chattar med Leo, hennes pojkvän som hon sackan himla mycket så säger han att det finns ett spöke bakom henne, men Alice tror nt på sådant. Men det kanske ändå är sant?
Boken är väldigt spännande, det händer mycket och den är väldigt lästläst men ändå bra liksom <3
10...
   Tigern, boken handlar om Rob som bor med sin pappa i ett motell. (Ungefär som ett hotell) där pappan hjälper till och Rob går i skolan. Hans mor är död, de hade begravning en gång, det var en varm dag då och solen lyste. I skolan blir Rob väldigt rettad... Men det förändras när den där Sxtine dyker upp och börjar i hans klass. Hon är modig, hon slår tillbaka. Rob lär känna henne och varje gång hon kommer har hon skrapsår.
Innan detta har Rob hittat en tiger - när han är med Sixtine så berättar han allt för henne - av någon konstig anldening - och han berättar om tigern, han vissra Sixtine den. Sixtine vill direkt att de ska släppa ut tigern men det vill inte Rob, men tillslut ger han sig... Spännande, men är liite beskviken på slutet, men annars var  dne rätt okej.

Här kommer ett filmtips innan jag avsllutar.
  Underbara älskade handlar om Jonas och hans pappa. För nio månader sedan hände det en bilolycka, då dog brodern och mamman... En dag har pappan tagit för många piller, Jonas åker med honom till sjukhuset sen får han bo hos mormorn. Pappan blir snart frisk efter det och kommer tillbaka och då tycker han att de ska ge sig av, de ger sig av till sin somarstuga. Där tillbringar de sommaren. Under sommaren händer det massor, pappan har en stor sorg efter mamman och sonen samma sak med Jonas, men ändå kämpa de på. Men ändå är den väldigt lycklig, pappan hittar någon och Jonas träffar en tjej. Se gärna filmen, jag har nt mer tid att berätta och det är nt heller mitt jobb - jasså tycke ni den var bra, see den då!!

Ikväll blir det Familjen Annorlunda, men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen.
Puss
is <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Sorfjäril<3 den boken är as bra♥♥ jag har den här hemma<3

Sv; haha ja, Tack så jätte mycket. Detsamma<3;D

Kram Sötis♥♥<3333

2012-03-19 @ 18:57:25
URL: http://madnessheat.blogg.se/
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi okejj :D

ja jag andvänder mest gimp :D sök runt på google så vet du hur man gör sötnos :D

kram<3

2012-03-19 @ 19:21:04
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: K L A R A

svar: hoppas jag med!



min dag har också varit bra :)

hur mår du idag?

2012-03-19 @ 20:41:36
URL: http://klarasimonsen.blogg.se/
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

Tack sötnos!

Jag vet faktiskt inte ^^

Ja, visst är den!!

Jaaaaa, ush blää det är sjukt tråkigt.

Vilken klass går du i? :)

Kram <3

2012-03-19 @ 20:50:13
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tack:D i know ÄLSkar limegrönt där av namnet "my green way" hah;)

ja hallon är min favorit också:D jag rammla en lätt vurpa med snowborden men bär jag to emot mig belasta jag mest ena handen och därför bröt jag den;) hm ajdå:/ hur fick du den sprickan?:/

kram!

2012-03-19 @ 22:21:37
URL: http://mygreenway.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv; haha jo självklart kan man ha så långa naglar men det gäller ju att de inte går av ^^ XD

2012-03-20 @ 10:48:41
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Åsa♥

Såg också på familjen annorlunda! :D hehe



Sv: Jo det är en svan. Det är en sån där som man har på tårtor "när man föds" som vid dopkaffe :P , jag hade den där :D

2012-03-20 @ 16:34:16
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0