Sims, testa!

Sims, asså fan, men om ni inte testat detta spelet måste ni göra det, hahaha.
Sjukt kul och man blir verkligen som beroende, ilf jag.
Minns en gång när jag sov hos en kompis vi typ gick upp vid 6 och började spela sims. haha sjukt alltså!!
 Just denn har jag.
I vissa peridoer kan jag spela det dag efter dag.
Kommer bli mycket i sommar.
Men i spellet kan man ilf göra olika gubbar, och sen leva ett liv genom att styra dem.
Man skapar en familj, hittar på namn, hur de ska se ut i familjen, hittar ett hus och inreder sen kan dem bo där, familjen!
Sjukt kul och man lär sig ett och annat också.
För ett tag sedan sög jag på spelet men har blivit liiite bättre faktiskt!
Om ni inte testat spelet ____ Ni måste bara testa då alltså, svär, på det <3



Kommentarer
Postat av: Kajsa

OMG jag älskar Sims! Just nu har jag lite dåligt med tid att spela det, men innan jag fick barn så satt jag alldeles för mycket med det.. ;) Jag tyckte att det var grymt kul att bygga egna hus och inreda dom!

2012-06-07 @ 19:56:01
URL: http://babywilmer.blogg.se/
Postat av: LINNEA

sv; jag har sett väldigt många artister eftersom ja ofta går på konserter/festivaler osvå :D har inte räknat!

2012-06-07 @ 20:53:50
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0