Pingvin <3

 Kolla vilken söt liten pingvin, fick denna lila älskling när jag var liten, hihi!
Typ ett, två kanske till och md noll... Minns inte, men minns att det var när jag var liten.
Älskade och tyckte det var jätteroligt att liksom trycka in näbben på denna lila pingvin, hahaha, det låter ju taskigt mot den, men den gör inte så mkt ändå om man sticker in näbben. Om man gör det så blir liksom näbben alldeles platt bara :D
Sen kan man dra ut näbben igen _____ Kan visa i en video en gång.
Men det tyckte jag var jätteroligt!!
Pingvinen är en av mina många älsklingar, pussar från mig och "pingu" <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt med sommarlov redan i morgon! Jag får vänta till fredag. Det känns lite så där med sommarlov, faktiskt. Hur länge har du spelat cello? Vad har du tänkt göra på sommarlovet?



Kram <3

2012-06-12 @ 21:57:25
URL: http://sarasara.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0