Nytt från Cubus

Nytt från Cubus kommer här... Köpte på skolavslutningen så npn dag sedan, haha ;)
 Chokladen har jag ätit upp och fantan är urdrucken och måste pantas. Fanta flaska = pengar! Så det har jag ju inte kvar, men resten har jag kvar faktiskt.
Asså sjukt den där tröjan, blev typ kär i den. Desutom var shortsen tillsammans med tröjan väldigt snyggt ihop, alltså snygg outfit.
Hoppas ni ilf gillade videon och om ni har någon fråga, vad de kostade eller så, var inte rädda utan ställ frågan istället! :D

Kommentarer
Postat av: sabina - följ mitt liv som 14-åring

söt blogg! Gå gärna in på min blogg och skriv vad du tycker om den! kram

2012-06-17 @ 19:13:22
URL: http://saabinaamehmedovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Jaa den var sjuukt bra! Verkligen, älskar filmen! Verkligen ett stort tips till alla Cyrus-fan! :D Jag gillar alla hennes låtar, har svårt att välja just EN!

Svar: Heej! Det låter bra, man kanske ska se den då :DHaha, aa så kan jag känna också ibland om det är någon jag gillar speciellt så... :P
Kraam <3
Hanna

2012-06-17 @ 19:57:36
Postat av: LIIV - vanlig men unik

fint :)

2012-06-19 @ 17:46:28
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0