Nya saker

Lite nya saker jag köpte för några dagar sedan, är ärligt talat nöjd med köpen :)
 Yes box, det var helgens inköp.
Vad tycker ni om dem? Jag är super duper nöjd!!
Boken är sjukt bra eller den borde vara det för att den första delen var det, hihi, skivan, ja den... Jag samlar på sådana och det är roligt att lyssna sedan efter några år och bara sådär lät det år 2012, för 20 år sedan.
Och det där trädet, åh i love it, har velat ha ett sådant så sjukt länge, men det finns också sådana fast hand men jag valde då detta.
:D

Vad kallar ni detta, kallar ni inte detta mode? Kommentera då gärna... Men för mig är dte påsättovis faktiskt en slaggs mode.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv : Haha ja det är en röd vattenmelon! Otroligt gott nu på sommaren :)

Haha, ja mycket konsum blev det ju som sagt.. :3

men glassen var verkligen värd det med värdet alltså ! =)

2012-06-07 @ 18:56:56
URL: http://galenbloondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0