Kompis roligt

Tack för en underbar dag Christina :D
Det var jätteroligt att träffa dig idag.
Ja bloggen, idag har jag trätta en kompis och vi spelade vänd tia först, hjälpte mami med lunchen och åt. Paj!
Efter det begav vi oss uppåt till vällingby men påvägen så tittade vi på hennes och min (nu) gammla skola och där träffade vi en gammal fröken.
Men sen i Vällingby gick vi typ raka vägen till ett cafe som heter Pallas och tog fika, själv tog jag en jättegod fruktkaka och fanta, mumsigt sa jag bara :D
Vi han gå runt lite till afärer och jag fick några saker köpta (inte mer än nödvänligt :)
Älskar er, puss <3 Och tack för en jätterolig dag! :D

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej fina du :)!några planer för helgen? kramar

2012-06-29 @ 13:49:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0