Cubus, lindex, new yorker

Dagens outfit, denna outfit har jag nog aldrig haft på bloggen förut tror, det kommer bli lite nya outfitar nu några dagar :D
Vissar även en badrumsak som jag inte vissade i den videon om ni minns, annars hittar ni den videon på denna kategorin, mode :D
Två andra outfitar som jag kommer ha denna veckan är också med... Men det kommer mer info i två andra inlägg på dem två sakerna. Nu dagens outfit!
 I början ser ni alltså dagens outfit.
Tröja: New yorker
Byxor: Cubus
Strumpor: Lindex
Blomma i håret: H&M
Halsband: Fick av söta Vida, älskar dig <3

Hoppas ni blev nöjda med dagens outfit även om jag snacka sjukt mkt men ställ gärna nån fråga om ni undrar över något i videon. :D

Kommentarer
Postat av: LINNEA

sv; nja.. de va lättare att göra med plattång :D



ja de är bal med skolan hih, man har ju de i nian kram

2012-06-11 @ 17:05:11
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: PsychoBlonde

Men i solen är det gott;))

Ukraina ska de mta om jag inte minns fel.

Jaaa verkligen!!!! ska bli spännande!

hmm, nja egentligen inte, men jag får väl hejja lite på Turkiet bara för att va schysst mot min pojkvän haha! Sj då?

Kraam! <3:D

2012-06-11 @ 19:09:43
URL: http://rockbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0