Måndag = "tisdag"

Heej bloggisen, idga är det "tisdag", HAHA, nä men seriöst, dte är måndag därför annars skulle jag slutat mkt tidigare!  :) Och plus att jag snart skull gått t cellon då, men imorrn äre tisdag eller "onsdag"... Mitt och Vidas hemliga språk lisom... ;)
Nää, näää, nu får vi ta och va lite seiösa ist.

Asså skit har nt läst i min bok på skit länge, aja, tråk, tråk!
Meeee har inge att säga nu, bhääää :(
Bjuder på en låt istället!!

Vad tycker ni om Rihanna?
Ska avsluta och börja med 4 kommentarer, sen kommer ett mode inlägg, aoutfit och naglar som blev fixade igår av mami!



PS:
Asså kommer nt svara på kommentarer kanske föränn på onsdag så aa, men kommer alltid blogga!! <3
Kärlek till er från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0