Tja bloggen <3

Eller hej bloggen! Men ilf, idag har ba vart hemma, tittat på shit många bilder sådär foton på när man va liten, guuud va sööt man va då! Jaja, jag är väl söt fortfarande då <3
Meen sen spelade jag mari go cart och så har jag vart i vällingby och där blev de en ny blus t garderoben, shit söt från Cubus, men vissar den nån gång eftr lovet :D
Hihi <3
Meen kommer nt blogga så mkt nu resten av lovet, men kommer kanske slänga in nåt inlägg om jag får pengar så ni vet,
men kom ändå ihåg att jag kommer svara på kommentarerna när lovet börjar närma sig sitt slut, får se näre blir helt enkelt! Och glöm nt ställa en fråga kanske såå blir jag shit glad, eller kommentera bara, niiii är sååå söta och snälla!!

Men ilf nu har jag inge mer att snacka om, ska kolla lite bloggar, öppna ett bokpacket, undra vad de är för bok? Spännande, tipsar om den när jag får tid!! :)
Men sne blire tv myss, de är ju familjen anoorlunda ikväll, och gissa vem som ska se det.

Snart ska jag äta, mm känner lukten <3
Meen ni får ha de bäst tills vi hörs igen, älskar er! <333
Kommer nt glömma er vänner, såå har nt glömt kommentarerna så ni vet, läs nu de en rad upp igen ;)


Kommentarer
Postat av: Canan Zanyar <3

http://cananzanyar.blogg.se

FRÅGESTUNDEN (svaren) är ute nuuu CHEECKa ;)

Fail i slutet xD

2012-02-29 @ 00:08:00
URL: http://cananzanyar.blogg.se/
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

vi har hur stor trädgård som helst :D

2012-03-29 @ 12:54:47
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0