Svar på fråga!!

ida om Heej, info om veckan!:
hej! har lite frågor, skulle du kunna svara på dom i ett inlägg? :*
1. har du någonsin strulat med någon?
2. vad gör du på fritiden?
3. oskuld?
4. vart bor du?
5. är du jättenöjd med ditt utseende?
6. vad gillar du mest på din kropp? välj mellan dessa ( brösten, ögonen, fötterna eller magen?)

älskar dn blogg, blogga mer!!! och svara på mina frågor, snälla! pusspusss :* <33333333


Mitt svar:
1. Jaa, mamma mest, men gör inte dte så ofta längre, gjorde mest när jag var yngre.
2. På fritiden, spelar jag cello, bloggar och är med vänner. Älskar att vara ute i naturen också, fast mest på landet.
3. Neej inte ännu, haha ;)
4. Nämner tyvärr inte på bloggen... Ledsen! :(
5. Jaa, jag är väldigt nöjd med mitt utseende!! :D
6. Mina ögon, dee är väldigt fina.
Taccck för frågorna, och tack sötnos.
Kramiz <3

vendela om Heej, info om veckan!:
fin blogg! :)
Tack så himla mycket, dsm!
Kan inte kommentera på din blogg, när jag trycker på kommentera så dyker det bara upp två utav inlägget :)
Kika in hennes blogg alla <3
Kraam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte redan visste det, så betyder strula "hängla". Men brukar du göra det med din mamma? Svara gärna, pusspuss!!

2012-02-08 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0