Veckan

Min första skolvecka har varit toppen, eller den var toppen!
Det var kul att baka blåbärpaj,... Alltså det känns som att min nya skola, där hittar man på saker mera om ni förstår.
Det var ilf kul!!
Och på bilden tex där då fick vi göra en egen blombukett (stavning?) det var spännande! Och sen ska vi måla av den blombuketen denna veckan på bilden.
Och imorgon - måndag så blir det FRANSKA, jippi. Och jag kommer ha franska 3 gånger i veckan, måndagar, onsdagar och fredagar, kul.
 
Nu i dag kommer ni få ett till inlägg men lite info om annat också jo att jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder och ja jag lovar det kommer snart men inte riktigt än för måste ha något slags program till min data innan det kommer så att ni får vänta, men imorgon kommer jag sätta igång mer med kommentarerna, hihi!
Och på tisdag en fotorunda och på onsdag bakning (förmodligen) så lite ruligt framöver iallafall <3
Men imorgon mitt rum + kanske min födelsedag eller nåt annat, nu ska jag spela sims och sen får ni ett till inlägg, puss <3

Kommentarer
Postat av: elsa:D

Den finns överallt!:)

2012-08-26 @ 18:07:51
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0