Mys, pys!

Tja, tja, haft en bra vecka?
Det har jag, toppen faktiskt!
Men idag är det ju  fredag och blablabla ni vet, men jag tänkte snacka om dagen lite.
Idag var jag i skolan, var där i måndags men sen kände jag ju mig inte så värst bra... Men i skolan ilf (jävla youtube går inte att ladda upp videos fast jag är inloggad, fan, fan fan)) så hade jag Franska, det var rätt kul faktiskt, tycker jag. Fick i läxa att skriva ett brev på franska om mig själv, tex vad jag är intrisserad av osv... Alltså till en person som inte känner mig så bra så man liksom förklarar för den vad man gillar, tex cello, aa ni fattar säketr.
Så det blir spännande!! Alltså en läxa som är spännande, helt sjukt alltså!! :P
Men idag på min skola var det två som skulle sluta, kokerskan och en till som jag inte minns.
Av den ena fick vi glass och av den andra fick vi gottis, hihi, sjukt snällt, taack <3
Ikväll blir det ilf filmkväll med typ "Harry Potter" eller Doobidoo" (Stavning) kanske... FÅR SE Men helst det senare för de är sjukt bra artister me där idag.
Nu ska jag nog ta en god middag och kanske hör av mig senare, puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0