Sorry - 2 april

Tja bloggen, är veeerkligen eftr med kommentarerna men har gjort annat i helgen så har nt bloggat då.
Ber ilf om ursäkt för det.
Men nog om det, idag i skolan så fick jag göra ett NP första timmen i matte (som jag missat alltså) och det var rätt svårt, men öndå lätt!! ;)   HAHA,  fattar nt riktigt de själv men känns så faktiskt!!  Då är alltså alla NP i matte avklarade, har bara engelskan kvar nu. OH shit, typ de är det svåraste provet (tycker jag ilf) men man får väl försöka göra de ändå, måste ju. Men gör såklart de bästa jag kan.
Sista lektionen var sååå hääääär seg, jobbade matte då. Men ändå så fick jag gå liite tidigare bara fatt jag vart tyst hela lektonen. (Inge svårt att vara tyst tycker jag men vissa andra i min klass tycker kanske det)

I fredags kväll, på Vidas fest alltså så var det trevligt faktiskt. Det var några från klassen där + att Monne (en som gick i klassen förut) var där.  Ja och så fick man vara utklädd, mami har en bild på min skinkning typ på sin kamera men kanske kan få tag i den bilden (??) Ja i vilket fall som helst så på Vidas fest så skulle man heta något annat och då hete jag LINA HAHAHA, aa ruligt. Sen fick man hamburgare, maräng swish som var så gott.  Sen lekte de typ lekar (men jag ville nt vara med) så jag satt ba och käka ostbågar då, liiite godis och chips slank in då och då.
Aja, de här tog lååång onödig tid, nu mååste jag komma i fatt lite me dkommentarerna och bli klar med ett efterläntat inlägg.
Pussis på er <3

Kommentarer
Postat av: moa

Sv; Tack & Tack & Tack ;D<3333333333333

hahaha♥♥

okej, vi har kristendom, isalm, judendom, hinduismen och budismen :D♥

okej exakt kristendom är ju typ.. lättast ;D

___________________________________________________

Idrott kan vara drygt, efter jag HATAR sport ;D<3

Gillar du sport? ^^

_______________________________________________

exakt, det är super tråkigt att det är sista avsnitten :( för det är såå bra ! :D

________________________________________________

Detsamma sötis!<33 Kram på dig. :D♥♥

2012-04-02 @ 17:59:13
URL: http://madnessheat.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok trans är lika med transvestit alltså man är i fel kön

2012-04-02 @ 19:11:03
URL: http://mosansliv.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Hon är så snygg! Nej, hon är Victoria's Secret modell!:)

Härligt att allt är så bra!:D

kram

2012-04-02 @ 19:16:14
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: SANDRA DAGH

Hej, jag hittade den på någon sida.. :)

Hihi jadå, men vad gör du?

2012-04-02 @ 19:19:03
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0