Påå kolonin med grannarna

Heej bloggen!!!
Vakna vid åta tiden idag o låg o läste skit länge, kunde apsolut nt slita mig.
Mammsen kom in o gossa me mig, supper myssigt!!
Men vid halv 10 lyckades jag komma upp äntligen och käka frukost...ÄNTLIGEN
Det lönade sig också eftersom jag fick en väldigt god frukost!!! hihi.
Senare drog jag me familjen ut till kolonin, våra grannar följde också med som bor under oss, två små killar i lillebrorsans ålder.
Såå har bara tillbringat dagen där på kolonin, vi hade med oss lunch pasta o korv som mammsen hade lagat till gött.
Sen hade vi med oss varm choklad och kex o så fick vi choklad av grannarna som vi åt.
Mums va det, känner fortfarande smaken.
jaa men senare dreog jag hem elr cyklade hem eftersom vi cykla dit tre av oss som va med tex jag!

NU ska jag tillbringa lite tid här, kanske se på någon film
Alice i underlandet

DEN här mycket bättre än den tecknade vad jag tycker, hehe :)

EN väldigt vacker bild tycker jag, tog den i sommras när jag va på teater med farmor
Älskar dig FARMOR!
Tänker försöka bjuda på någon naturbild minst en gång i månaden nu förtiden :)
Vram kram//Hanna

Kommentarer
Postat av: Julia

-jo filmen är verkligen värt att se!:)

allt bra idag?;)

2011-09-18 @ 13:55:12
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: hanna ♡

nu är det så att jag har lagt upp en video på min blogg, en video som jag & 3 tjejer till jobbade med på median förra terminen, vi vill gärna ha kritik och så för vi ska nämligen göra en till den här terminen, fast längre då, den här är bara 3 minuter :) skulle vara supersupersuper underbart om du kunde kika in, kolla på den och sen lämna en liten kommentar! puss

2011-09-18 @ 14:13:14
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: cajsapihlgren :D

ja eller hur :D

2011-09-18 @ 15:37:56
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! =) hoppas du haft en bra helg, kram

2011-09-18 @ 16:46:24
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0