Hur dum får man va??

Heeej!! <3
Är supper glad NU! Hihi!
Denhära dagen började nt så bra, men den utveklades till en väldigt bra dag :)
Jaa sånt kan hända faktist.
Min dag började med att jag kom på att jag hade glömt nycklarna eftr gympan
Då hade jag det i klassrumet fram till bilden elr maten då och så fick jag lägga upp det i sebbes skåp skit schyst.
Senare löste jag det med att gå hem till nathalie så har tillbringat eftermidagen där!
Najs va det
VI målade blandanat mina naglar, rosa blev det.

MINA rosa naglar!

Konstig... Men så blev det iallafall
:D

Jaa!
Det va väl allt från mig för idag!
Kankse kommer något litet senare men tror nt det
HA det bäst!! <3
Ha också en underbar fortsat trevlig FREDAG <333
PUSS/Hanna

Kommentarer
Postat av: wilma "wiilmie".

supersöt blogg! :D

oh, ha en bra helg. :)

2011-09-23 @ 20:47:54
URL: http://wiilmie.blogg.se/
Postat av: M*

- det kan man säga! kram!

2011-09-24 @ 01:08:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0