FREDAG imorgon!!!

JIPPI det är fredag imorgon, äntligen, har längtat hela veckan, oooo en dag närmare cello!!
MY CELLO! LOVE!
HIHI
Föresten igår var det en som fråga om jag kunde lägga upp videon som jag gjorde till fb här... JAA det kan jag, ska göra det snart lovar, om några dagar! <3
Jaa men skolan då, var ju där idag hahaha, som vanligt.
Vi fick jobba m lingva blandanat najs va det ( tror jag, men nt as kul )
SEN sista timmen hade vi Franska, den var nog roligast, bässssssssssst!!!!!!!!!!

MIN Franska bok som jag fick idag på Franskan
Hihi!!
Jaaa menmen de va väl min dag hitils
Förutom att vi också byte platser i skolan nt så intressant... :/
Ikväll blir de väl läxa och " Halv åta hos mig "
Hörs sötnosar
MVH/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0