Torsdag 6/10

Idag är det torsdag, hemmadag, kände mig nt frisk nog att gå i skolan. Men imorn blir det nog skolla.
:)
Ville va säker på att jag kände mig hysat bra till imorn.
Ooo det gör jag nog.
Igår eftrmiddag var mami på biblioteket me lillebror o lånade massa nya böcker till mig.
Bla en bok av Gull Åkerbloms serier. Just denhära boken heter Drakens Ö.
Ni kan söka på den på gogle om ni har lust och tid.

Jaa, men snart blir det lunch, mumisgt.
Riktigt hungrig faktist!! I förmiddags har jag bara läst och gjort gegografiläxan som e till imorn. Najs, men slipper ju det nu för resten av dagen och kan roa mig åt annat.
Föreseten såg ändå Bläckhjärta igår, idag kanske det blir något annat, får se.
Aaaja men next på tur MAT oo så skulle mami se nåt om nobelpris som delas ut idag, ska nog se det också.
OOo självklart läsa.
Ikväll blir dte Halv åta hos mig somvanligt. ( Ett matlagningsprogram )
Undra vem som vinner?
Hihi.
NOW mat.
Hörs kanske senare
PUSS/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0