Ruskigt ute... :/

Heej, heej alla sötnosra därute!!
Nu sitter jha här o har tråkigt, mysser me mamis kofta för att åtminståne göra någoting.
Hon har ju åkt till Skåne somsakt nu, piss skulle verkligen ockås varit där.
Men saknar verkligen henne skit mkt <3

I skolan var dte väl en helt vanlig dag, en helt boring day!!!
Apa... Nee  men ärligt,...tss, skolan va väl ok faktist. Eng m.m
Fast hade svenska sist timmen som vanligt fats nu har jag börjat vara hos Susi då också, men det känns najs ju!!

Som ni iallafall säkert har set elr såg elr nåt så har jag iallafall gjort ett länkbyte med en skit söt tjej! <3
Ni kan se hennes blogg i föra inläget, aa men ni ser säkert.
Aaa men nu ska jha ba ha tråkigt och vänta på att jag kan dra till cellon, de är ju idag, kul faktist, ser framimot det.
Men lite nervöst eftersom jag nt vart där på nån vecka...Men det blir säkert bra.
Ska hinna svara på lite kommentarer innan dess tänkte.
Komr också ta med mig fredags läxan och göra den nu rå på cellon, så har jha lisom gjort den.
Ska nog börja ficksa mig om en timme <3
width
Hahahah gud va länge sen, hahah <3

Jag på kolonin i söndags, <3
Älskar o gräva i jorden? YES!!! XD

Nee nu måste jag avsluta, men hör av mig till er imorrn <3
// Hanni <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tusen tack!

Jag saknar också sommaren, jättemycket!:(

2011-10-18 @ 15:13:39
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

allt bra ? :)

2011-10-18 @ 15:25:13
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sV; hihi aa :)

ja det är stort! :D

kram

2011-10-18 @ 15:28:26
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0